Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Φάμπρεγας: Μου αρέσει η θέση

Ο Ισπανός μέσος αγωνίζεται στο EURO στην ίδια θέση που παίζει και ο Αργεντινός συμπαίκτης του στην Μπαρτσελωνα: Δεν θα συνέκρινα ποτέ τον εαυτό μου με τον Λέο Μέσι. Δεν νομίζω ότι ο κόσμος περιμένει από μένα να περάσω τέσσερις παίκτες και να στείλω την μπάλα στο παραθυράκι, όπως το κάνει αυτός. Εγώ παίζω όπου μου ζητάει ο προπονητής μου και αυτό είναι όλο. Μου αρέσει η θέση, έχω την ελευθερία να βγαίνω μπροστά και ο κόσμος ξέρει την ικανότητά μου να μπαίνω σε θέσεις για γκολ και νομίζω ότι αυτό περιμένουν από μένα , είπε ο Φάμπρεγας.

Για τον θάνατο του 23χρονου Μίκελ Ρόκε και την πρόσφατη απώλεια του
Μανουέλ Πρεσιάδο: Εάν υπήρχαν ήδη πολλοί λόγοι για να θέλουμε να κατακτήσουμε αυτό το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, ο θάνατος δύο τόσο σημαντικών μορφών στο ισπανικό ποδόσφαιρο είναι τώρα ένα επιπλέον κίνητρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου