Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Στον Ολυμπιακό ο Λεάντρο Γκρέκο

Ο 26χρονος Ιταλός μέσος, Λεάντρο Γκρέκο, αφού πέρασε τις ιατρικές εξετάσεις, ετοιμάζεται να υπογράψει τριετές συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό! Κατά την άφιξη του στην Αθήνα δήλωσε: Είμαι χαρούμενος που έρχομαι στον Ολυμπιακό. Γνωρίζω πόσο μεγάλη ομάδα είναι και θα δώσω τα πάντα για να τα καταφέρουμε, όπως τα κατάφερε ο Ολυμπιακός και την προηγούμενη χρονιά!

Παίκτης του Ολυμπιακού είναι και επίσημα από το μεσημέρι της Τρίτης
ο Λέαντρο Γκρέκο, ο οποίος υπέγραψε τριετές συμβόλαιο συνεργασίας με τους πρωταθλητές Ελλάδας.,. Ο 26χρονος μέσος στις πρώτες του δηλώσεις ως ερυθρόλευκος τόνισε ότι θα δώσει το 100% για να βοηθήσει την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έχω υπογράψει στον Ολυμπιακό. Είναι μια πάρα πολύ μεγάλη ομάδα όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη και φυσικά αυτό με γεμίζει ευτυχία. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που βρίσκομαι εδώ.

Τον κόσμο του Ολυμπιακού τον είδα και πριν από δύο χρόνια όταν είχα έρθει εδώ παίζοντας για την Ρόμα και είναι κάτι πραγματικά φανταστικό. Το μόνο που μπορώ να πω εγώ είναι ότι θα δώσω το 100% του εαυτού μου για να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους,. http://www.youtube.com/embed/stGOFEaqjss
 
Ο... (Ελ) Γκρέκο του Ολυμπιακού  http://www.youtube.com/embed/ZnpXZ1i4n00
Πλάνα δηλώσεων του Λεάντρο Γκρέκο στο Olympiacos TV
Video: Αφιέρωμα στον Λεάντρο Γκρέκο,
Το προφίλ του Λεάντρο Γκρέκο,. http://www.youtube.com/embed/stGOFEaqjss

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου